Hoe goud is die gids?

covergg.jpg

The Yellow pages, die Gelben Seiten, las Paginas-Ammerillas, de Gouden Gids… het is een internationaal fenomeen.

Omdat ik nu zelfstandig ondernemer ben, mag ik mijn bedrijfsgegevens gratis plaatsen in de Gouden Gids. Je kunt natuurlijk allerlei extra’s kopen, waardoor een kleine advertentie of je logo erij in kan, maar dat lijkt me wat overbodig.

 

Maar hoe goud zijn deze pagina’s nu eigenlijk? Kijken jullie er weleens in? En dan in de geprinte uitgave of digitaal?

Kus,

9 Reacties

  1. Als ik er 2 keer per jaar in kijk is het vaak. Ik Google toch liever.

  2. ik vind ze maar vervelend, en katja gaat vervelen hoor :P

  3. heel af en toe, als ik iets nodig heb is het vaker in de digitale versie. Wel stoer hoor, een vermelding!

  4. Nee, eigenlijk nooit…

  5. toen we met klusmannen zaten en bedrijven in de arm moesten nemen, heb ik die gouden gids wél nageslagen. en voor een verhuisauto.
    verder nooit, en idd, dan nog vaak online.

    maar toch stoer hè, als je dr in staat?!
    KUS!

  6. Voor een bedrijf kijk ik wel degelijk in de Gouden Gids en nog steeds vind ik dan de gids thuis het fijnst. Ik kijk dan naar de grotere advertenties en pas als deze mij niks lijken, dan kijk ik verder.

  7. Ik google, en kijk online. De papieren versie gaat elk jaar ongelezen in bij het oud papier. Waarom bewaar ik die eigenlijk?

  8. Ik kijk in deze

  9. Ik probeer af en toe – tegen beter weten in – in de digitale gouden ‘gids’ iets te vinden, maar vind hetgeen ik zoek nooit. Maar dan ook echt nooit. De site/zoekmachine zit heel raar in elkaar.

    Google werkt dan tien keer beter.

Geef een reactie

