Oude man?

Happy birthday to Mars!level.png

Happy birthday to Mars!

.

Ik vind van niet, maar Mars vindt zichzelf toch echt wel oud worden ;)

.

Een fijne dag gehad met de kleintjes. Vanochtend uitgebreid gezongen, ontbeten en daarna verjaardag gevierd met oliebollen. Vanmiddag moesten ze om vier uur al weer terug zijn.. Gelukkig zijn ze er aanstaande vrijdag alweer!!

.

Oh.. en nu kan ik ook eindelijk vertellen dat wij donderdag over een week naar het concert van Level42 gaan in Groningen! Wist ik natuurlijk allang, maar Mars kreeg het vanochtend pas als kado :D Eindelijk is het me gelukt om hem eens te verrassen. Het andere kado (cd van Boris) had hij zelf al gekocht en ook het laatste kado (cd van John Mayer) wist hij van te voren. Maar nu dus verrast met kaartjes voor Level42.

.

Kus,

21 Reacties

  1. cd van john mayer! zo ontzettend goed! veel plezier ermee! :)
    xx

  2. Happy birthday to Mars!

    en hé wat een gaaf cadeau, dat word een week uitkijken naar iets heel leuks!

  3. oh en misschien even ter informatie? :
    Ik heb nu al 2 e-mailtjes ontvangen van mensen die zich afvragen hoe het komt dat ze hier niet kunnen reageren. Ik heb geen idee? want mij lukt het wel gewoon!

  4. (laatste reactie)

    Wat zie ik nu? heeft manlief ook een weblog!?
    Heb daar al even gereageerd hoor, wat leuk.

  5. @ kel: hey bedankt voor je reacties:)
    Ja, manlief ook een log. Ga ik nog promoten, van de week een keer, hahahaha

    Ennuh: niet reageren? Dat is indeed vreemd. Ik heb alleen een ‘naam’ neergezet als required, dus je hoeft geen e-mail in te vullen. Dacht dat dan gewoon iedereen kon reageren??

  6. :) ik vind mars ook erg oud hoor :P

    hey wat dat reageren betreft; ik moet ook altijd eerst een venstertje wegklikken, iets over onbeveiligde verbinding oid.
    maar kan dus wel reageren;-)

    kus!

  7. @Miek.. hmmm da’s vreemd! Ligt dat aan mij of aan jullie??? ;)

  8. Nog vele jaren aan mars op mars. Level 42 mooi man!
    Genieten is ook een kunst!

  9. Zonder achterlaten van je mailadres word je idd op sleeptouw genomen naar iets wat onbeveiligd schijnt te zijn. Mwah beetje living on the edge kan geen kwaad toch?

  10. Beetje laat, maar: van harte gefeliciteerd met je ‘oude man’!

  11. eerste asscociatie: ‘lessons in love’!
    ik vrees dat ik ook naar dat concert moet :)

  12. Shit! Een dag te laat, maar toch gefeliciteerd met die ouwe! :-P :-D

  13. Over dat reageren (feliciteren had ik al gedaan) hij komt inderdaad niet altijd aan en er zit de ene keer wel, de andere keer niet een soort van beveiliging op. Raar, maar de aanhouder wint en aan je reacties te zien zijn er veel aanhouders :-)

  14. Over dat reageren (feliciteren had ik al gedaan) hij komt inderdaad niet altijd aan en er zit de ene keer wel, de andere keer niet een soort van beveiliging op “U wordt omgeleid naar een verbinding die niet veilig is”. Raar, maar de aanhouder wint en aan je reacties te zien zijn er veel aanhouders :-)

  15. En das twee keer…

  16. Ach, wat is oud. Je bent zo oud als je je voelt :p
    Leuk, met oliebollen. Is weer eens wat anders :)

  17. Te laat, maar niet minder gemeend: gefeliciteerd Mars!

  18. … bedankt allemaal! Ben nu een blije oude man…

  19. Gefeliciteerd!!!!!!!! je ben zo oud of jong als je je voelt, toch???

    Leuk dat jullie naar Level 42 gaan. Dacht dat die lui al jaren uit elkaar waren, was er vroeger best fan van :-)
    Veel plezier…

  20. Gefeliciteerd!! Knap dat je het cadeau toch tot zijn verjaardag voor je hebt kunnen houden :)

  21. @ As:

    Ze zijn nog bij elkaar, hebben zelfs een nieuwe cd uit!
    Nog niet veel mensen schijnen het te weten en de concerten (kleinere locaties) zijn lang niet allemaal uitverkocht. Dus als je nog wilt.. ;)

Geef een reactie

