Verjaardagsoliebol

oliebol1.jpg

Mars is morgen jarig en we moesten dus nog wat boodschappen doen. Na het fietsen vanochtend zijn we maar meteen doorgegaan. Drukte natuurlijk in de supermarkt :( Daarna even naar de bakker om gebak te halen.

.

Verrast bleef ik staan.. rook ik nu oliebollen?? Ja! De bakker stond buiten al te bakken :) Dus.. wie morgen Mars komt feliciteren krijgt een heerlijke verjaardagsoliebol! Beetje vroeg, beetje apart, maar zoooooooo lekker!

.

Kus,

.

PS> voor de duidelijkheid: ‘onze’ bakker heeft vorig jaar de tweede prijs gehaald van het landelijke Bakkersgilde met zijn oliebollen. Sinds vorig jaar ben ik dus verslaafd.. ;)

9 Reacties

  1. wow! lekkerrr!
    heb jullie verjaardagen nog steeds niet goed op de kalender staan, omdat we geen ‘de kalender’ hadden. NU WEL! Dus, mag ik, via mail, nog een keer jullie verjaardagen?! vrees dat morgen niet gaat lukken.
    XX
    succes vanavond, veeeel snoep binnenhalen hoor!

  2. Oh wat heerlijk! krijg er ook spontaan trek in, hmm!

  3. @ Miek: YESSSSSSSS, ik kom eindelijk iemand tegen die Sintmaarten kent! en dan bedoel ik ‘het snoepjes op halen’. Zie de reactie’s op mijn blog.. wist niet wat ik zag!

  4. ik had nog een etentje tegoed bij jou he? jammer dat morgen mijn ov het niet doet ;)

  5. @ Kel: ik heb vandaag ook voor het eerst ‘ervaart’ hoe StMaarten is – met de kleintjes, leuk hoor :)

    @ Neel: kom je toch een keer door de week?!

  6. Beloofd is beloofd, dus… :) Morgen feliciteer ik pas hoor.

  7. Mmmm, dat klinkt pas echt lekker!

  8. Van harte gefeliciteerd.

  9. …ououououououd!!! …

Geef een reactie

