Overwhelmed

schrijven.jpg

Ik ben een beetje overwhelmed door de start van mijn eigen bedrijfje. Ik ben nu precies een week bezig en heb al zoveel werk verzet! Ik had echter niet durven hopen dat ik al zoveel werk zou hebben. Ik kom gewoon nog steeds niet toe aan de eerste dingen die ik had willen doen: kantoorplek goed indelen, spullen uitzoeken, introductiemails rondzenden, et cetera.

Vantevoren zag ik mezelf helemaal zitten. Rustig ontbijten, lange wandelingen met de hond, spijbelend in de stad rondlopen en tussendoor werk verzetten. Natuurlijk af en toe in de stress, omdat er nieuwe opdrachten binnen moeten komen, maar dat hoort erbij.

Deze week is er echter nog niets terecht gekomen van spijbelend in de stad lopen of op mijn gemak een beetje uitslapen en aanlummelen. Ik ben constant bezig met het werk, probeer rust te vinden om een planning aan te houden en droom ’s nachts gewoon door ;)

.

Ach.. beter zo dan anders. Het is zelfs te hopen dat het op deze manier door blijft gaan en het niet ineens inzakt in de komende weken! Ik ben bezig met zoveel leuke en ook neiuwe projecten! Schrijven, interviewen, meedenken aan communicatieconcepten, evalueren van magazines, uitwerken nieuwe redactionele formules -> dat zijn precies de krenten uit de pap waar ik op had gehoopt!

Kus,

 .

PS> het enige nadeel is dat ik jullie logs een beetje verwaarloos momenteel. Komt vanzelf weer hoor!

16 Reacties

  1. Verwaarloos de logs maar lekker, als het met jou goed gaat, dan komt de rest wel als je directrice bent en veel personeel voor jou werkt.

  2. Wat leuk toch dat het je zo voor de wind gaat! En vanavond mag je weer even niet aan je werk denken, dan mag je verder met die mooie ring!

  3. @vedat. dat schenen ze vroeger elkaar toe te wensen, wanneer ze kwaad waren: ik wens je veel personeel!
    Ik blijf lekker bij mezelf :D

    @San: hoop dat ik het allemaal ga redden! Als het niet lukt, bel ik je nog even voor de tijd ;)

  4. zeg, haha, das toch helemaal fantastisch? pas je op dat je niet teveel op je neemt?! LOL
    KUS!

  5. Dat klinkt alleen maar goed. Leef je uit :D

  6. Wow, dat is toch hartstikke gaaf, ik denk dat menig startende ondernemer stik jaloers is op je :-)
    Geniet er maar van!!!!

  7. blijf maar lekker bij jezelf inderdaad, gewoon lekker doorgaan zoals je zelf wil en dat je eens een logje mist.. niemand die je dat kwalijk neemt ;)
    xx

  8. Huh, typisch hoor, een gesproken sms-bericht over de vaste telefoon! Jammer dat je niet kunt komen, tuurlijk meld ik je af bij Su. Werk je niet over de kop!

  9. @San

    hahahaha.. ik dacht al dat je het apart zou vinden ;) Moest zo lachen toen ik voor het eerst zo’n bericht hoorde.
    Was even bang dat Jip misschien op zou nemen, maar het ging dus goed?
    Idd. jammer, maar even prioriteiten stellen hier!
    Veel plezier, Kus!

  10. Da’s nou jammer dat je je cursus moet missen, maar zaakje is natuurlijk belangrijk!! Werk ze.

  11. Gewoon lekker ff de logjes verwaarlozen … maakt toch niets uit. Juist hartstikke gaaf dat je het nu al zo druk hebt. En tsja logjes lezen levert -helaas- nog geen brood op de plank dus tot die tijd…. ;-)

  12. Nou, ik ben niet kwaad hoor, :)

  13. Gaaaf! Gaat helemaal goed dus.

    Ennuh, graag, zit er binnenkort nog een tripje naar Londen in ;)?

  14. ja, gevonden! :P
    ach, die weblogs lopen niet weg, sommigen verhuizen alleen, dus dat komt wel goed.

    niet te veel stressen he

  15. hé begin jij nu ook al te zeuren ;) , Tine begon zich ook al te verontschuldigen, niet doen hoor! Komt vanzelf weer!

  16. fijn weekend,Cath!

Geef een reactie

