Sportief.. and it feels like heaven

combat1.jpg

Een klein beetje spierpijn, oké.. ik geef het toe. Maar dat had ik eigenlijk ook al van het weekend (ben zondag gevallen en de klap laat je spieren altijd een beetje schrikken), dus dat klopt wel..

.

Maar we zijn dus gisteren begonnen bij onze nieuwe sportschool. Afzien in groepsverband op muziek – dat werkt voor mij het best. Mars vond het gelukkig ook leuk en hield het verdacht goed vol.

Heerlijk hoor, om weer zo fanatiek bezig te zijn. Na de RPM-les (heel hard fietsen op een fiets zonder voorruit te komen, zoals jullie al beschreven) even lekker de sauna in en daarna douchen en aan de slag.

.

Vanavond gaan we meteen weer – een combat-les. Wederom op muziek en in groepsverband zweten en aan je conditie werken. In de les worden verschillende technieken en bewegingen uit de vechtsporten gecombineerd. Niet met het doel om te vechten, maar puur voor de ontwikkeling van coördinatie, houding, spieropbouw en vetverbranding.

.

Heb er nu al zin in! Even de drukte, deadlines en kleine zorgen achter me laten en gezond bezig zijn. Echt.. het is voor iedereen een aanrader!

.

Kus,

8 Reacties

  1. Kijk je uit dat je niet te veel in het begin doet!!! anders is straks de klap te hard om op te vangen. Voor de rest “Go for it”

  2. leuk dat je er zo’n plezier in hebt! Maar nee, ik pas, ben dan 5 keer erg enthousiast en dan komt de klad er in, veel te duur voor ons, die sportschoolavonturen!

  3. klinkt echt super allemaal, maar ik doe het lekker op mijn eigen manier :)
    veel plezier!!
    kus

  4. :) fanatiekeling! geweldig, lekker doen. xx\

  5. Veel plezier! :)

  6. Haha, héél erg veel plezier hoor!

  7. En… nog spierpijn? ;)

  8. Lekker he, sporten? Ga vanavond weer tennissen leren, zin in. Ik ben meer van de spelsporten dan van de sportschool, vrees ik.

Geef een reactie

