Boer zoekt huilebalk… gevonden ;)

boerzoektvrouw.jpg

Ik wilde eigenlijk Boer zoekt vrouw opnemen en dan na het werken gaan kijken, maar was toch te nieuwsgierig. Daarom zaten we net met een grote pot thee op de bank te kijken naar ‘de ontknoping’.

Als ze nog een serie Boer zoekt huilebalk’gaan starten, kom ik ongetwijfeld door te selectie. Vooral met die arme Martijn, Bibi en Marlies. Was het wel eens met de keuze van Martijn, want die Marlies leek me leuker dan Bibi. En als ze dan met zijn drieën emotioneel worden op de tv?.. Ik jank vrolijk mee ;)

.

Hoe staat dat met jullie? Ook van die huilebalken?

Kus,

13 Reacties

  1. Niks huilen. Een echte man huilt toch niet. :)
    Maar ik heb er niks van gezien hoor, dus daarom heb ik natuurlijk niet gehuild.

  2. Ik heb het ook niet gezien…is dat alweer begonnen dan hahaa…

    Ik heb buien dat ik ook als een echte huilebalk voor de tv kan zitten én nu komt het tv kijken er gewoon niet van vandaar dat ik een beetje achter loop op tv en huilebalk gebied ;)

  3. :D
    niet gehuild, wel moooi! haha.

    idd, morgen date maken!? ff met peter overleggen, leuk om samen te komen eten maar dan moet peter wel ff in de mood zijn;-) anders komen de dames alleen!
    KUS!

  4. Helemaal vergeten dat het gisteren was! Misschien dat ik de aflevering nog een keertje op internet bekijk. Op het moment valt het wel mee met het gejank voor de tv maar onder invloed van zwangerschapshormonen jank ik al bij Mercireclames!

  5. Ik heb niet meegehuild (mijn collega wel, trouwens) maar heb wel erg meegevoeld! Wat een situatie zeg. Lijkt me een leuk stel, Martijn en Marlies!

  6. heb het niet gezien.. maar over het algemeen gezien ben ik niet echt een huilebak.
    kus!

  7. Zet Turks Fruit op en ik jank. Gegarandeerd.
    Voor de rest kan ik het wel aardig droog houden (soms door op m’n onderlip te bijten, hoor! ;-))

    Heb die hele serie Boer zoekt dit jaar aan me voorbij laten gaan. Gisteren wel een stukje finale gezien.. whah, kon me niet echt boeien, dit jaar, weet niet waarom.. Misschien omdat ik nooit de moeite heb genomen om er een beetje in te komen..?

  8. Ik heb t tweede seizoen van Bzv net als Nien aan me voorbij laten gaan. Ik heb eigenlijk alleen de eerste aflevering gezien, met al die post! Maar ben er nooit meer aan toe gekomen de rest ook op te nemen enzo. Wie weet met seizoen3 ??

    Maaarr ik ben wel een jankerd hoor, vooral met hele zielige films!

  9. Alleen bij Old Yeller…

  10. Ik geloof niet dat ik echt een hele erge huilebalk ben, al moet ik zeggen dat het met de jaren wel steeds erger word :P Ik vind het wel steeds moeilijker om het droog te houden, maar écht huilen doe ik alleen bij écht heftige dingen (denk het einde van American History X en dat soort crap :P)..

  11. Tuurlijk, ik jank al bij de reclame!

  12. cute he, snif snuf, ook hier hoor!

  13. ja ik ben ook zo’n jankerd hoor. Daar is niet veel voor nodig bij mij. Ik zat bij BZV dus ook al met een trillend lipje. Vond Martijn zo stuntelig lief :-)
    Bij films als de Green Mile kun je me wegdragen en ik heb het zelfs als ik een bepaald liedje hoor tijdens een concert of gewoon in de auto. Ga ik ineens janken….. Tja ieder zo z’n gebrek he?

Geef een reactie

