En nu.. douchen!

trainingsbroek.jpg

Ik zit nog steeds in mijn trainingsbroek, slobbervest en piekhaar. En het is bijna half twaalf! hahahahaha..

Reden is dat ik vanochtend een deadline had en die brochureteksten moesten af. Ik heb ze net verstuurd, dus ik kan nu lekker gaan douchen en aankleden.

Vanmiddag halen we de kleintjes op voor een lekker weekend. Geen echte plannen (hoewel: morgen startersdag van Kamer van Koophandel waar ik even langswip met manlief) en volgens mij wordt het weer niet echt lekker. Zal dus wel een ‘thuisweekendje’ worden met spelletjes, films en koekjes bakken. Kan slechter toch??

Jullie ook een goed weekend!!

Kus,

7 Reacties

  1. Goed weekend!

  2. Wat een mooie weblog heb je!! Wauw!
    Een heel fijn weekend gewenst.
    Liefs, Martine.

  3. Klinkt als een heel mooi weekend :)
    Genieten maar!
    x

  4. Weer of geen weer…….gezelligheid moet je zelf maken! Dat zal denk ik wel lukken. Prettig weekend en enjoy!

  5. Ha, de eerste deadline als zelfstandig onderneemster gehaald! Dan maar in je slobberoutfit en als pietje piekhaar. Fijn weekend met de kindertjes!

  6. Wel leuk, dat je het werk af hebt gekregen. Nog leuker is, dat jet er niet voor de deur uit hoefde en helemaal leuk is, dat je zelfs geen make-up op hoeft te doen. Ze kijken nu echt alleen naar jouw werk.

Geef een reactie

