Een tas vol (on)nodige spullen

bed2.jpg

Als ik bij de IKEA in de rij van de kasse sta, moet ik altijd denken aan een uitspraak die ik ooit hoorde:

.

‘bij de IKEA ga je uiteindelijk altijd weg met dingen waarvan je vooraf niet wist dat je ze nodig had’

.

 Dus reden wij vanmiddag terug naar huis met een grote tas vol spullen én een tas voor Zweedse lekkernijen én onze buik nog vol van de Zweedse balletjes én twee blije kinderen op de achterbank.

.

We vallen precies in het ideale klantenplaatje van de IKEAmarketingmeneer, haahhahaa

.

Kunnen jullie wel met lege handen de IKEA uitkomen?

Kus,

14 Reacties

  1. Ik kan me helaas errug goed inhouden… ;(

    Ps: wat een mooi log helemaal goed die kleurtjes!!
    Geweldig dat het al zo goed gaat met je bedrijfje ennuhe bij ons staat de startersdag ook in de agenda onder het motto netwerken ;)

  2. aaaah ikea, juist ja … wij gingen voor een lampje datniet voorradig bleek te zijn (19,95), we gingen weg met badschuim, creme en nog iets voor de persoonlijke verzorging .. ik viel voor de kleurtjes van de verpakkingen (lime roze en nog iets)
    dan ook maar een india sprei meegenomen want ik ga een romantisch bed maken (kwam ook op als poepen)
    oh ja ook nog felblauwe bad en bagelborstels (ineens erg nodig) kaarsen (altijd handig een lichtje in huis, nietwaar?)
    gegeten en gedronken … maxime buiten ook nog een oliebol buiten … afijn totale kosten zo rond de 100 euro ipv 19,95 EN we moeten nog een keer terug voor het lampje :-)
    ik denk dat we de droom zijn van de marketing manager (en onze eigen nachtmerrie)

  3. De enige manier om de Ikea uit te komen zonder spullen is je portemonnee en je creditcards thuis laten. Anders is er geen ontkomen aan!!!!

  4. of je moet van tevoren precies weten wat je moet hebben.. volgas door de winkel en juist datgene weten te vinden wat je hebben moest.. is mij 1 keer gelukt :D

  5. Ik kan niet reageren op de een of andere manier… nou, nog 1x proberen dan…

    ons lukt het ook niet weg te gaan zonder volle tassen bij de IKEA (en een lekker softijsje) ;-)

    Fijn weekend!

    NB
    Check ff je hotmailadres dat je gebruikte op je vorige log ;-)

  6. Het is té leuk bij Ikea. En alles lijkt er zo goedkoop. Tot je aferekent en al die goedkope dingen bij elkaar opgeteld zijn…

  7. Nou, het is ons wèl een keer gelukt om er weg te komen met een kassabon van beneden de € 20,=, toevallig :P Ook al best knap, toch? Maar ik moet wel zeggen, sinds ons debacle met de keuken (nouja, niet echt, maar toch :P) heb ik wel een stúk minder zin in de Ikea.

    En met het risico in herhaling te vallen: zou ik van u een e-mail mogen ontvangen zodat ik het één en ander aan u door kan zenden, dame? Had ’t al eerder gepost, maar wellicht is het je ontschoten of heb je het niet gezien :)

  8. Ik vind het zo’n onvoorstelbaar warenhuis, tenminste in Duiven. Het is mij nog nooit gelukt in één keer de uitgang te vinden.

  9. @ B.a.r.t. : is je toch gelukt! Gelukkig maar, want als een IT-er het al niet lukt, dan is er echt iets niet goed ;)

    @ Annibal: sorry, idd ontschoten: eind13@hotmail.com of het mailadres dat Eve in haar mail had gekopieerd.

    @vedat: in Groningen hebben ze nu lampaanwijspijlen op de grond. Heel handig ;)

  10. Dat is absoluut geen probleem.

  11. Hmnee… Ik ben echt een rámp als je mij in de Ikea neerzet… Eén keer ben ik met alleen een doosje batterijen de winkel uitgegaan, was nog nuttig ook. O nee, toen had ik óók dat ene leuke blauwe vaasje wat zo leuk bij ál die andere blauwe en groene vaasjes staat gekocht… ;-/ haha! Ik ben echt erg… Ging een keer naar de Ikea voor een douchemat, en kwam terug met een nieuwe hoes voor de bank, een pannendekselrek (wat dienst doet als kaartenrek boven de bank) en zo nog wat andere dingen. Nee, geen douchemat kunnen vinden. :-D

    En het ergste is… Ik woon op loopafstand van de Ikea…

  12. Als ik alleen ga niet. Als ik met mijn vriendje door de ikea ren, ga ik altijd teleurgesteld naar huis. Helemaal op zaterdag ;)

  13. nee, nooit..

Geef een reactie

