Ik ga als een trein.. een sneltrein!

sneltrein.jpg

Jeetje.. ik heb het gewoon al hartstikke druk! Helemaal goed natuurlijk, maar het verbaast me een beetje. Ik had me ingesteld op de eerste paar dagen/week rust en het inwerken en plannen van dingen, maar daar kom ik helemaal niet aan toe.

Ik heb gewoon sinds gisteren twee andere (kleine) opdrachtjes gekregen waar ik eigenlijk nog niet op had gehoopt. Het waren wel  ‘lijntjes die uit waren gezet’, zoals ze dat zo mooi omschrijven. Ik heb ontzettend genetwerkt in de afgelopen weken, maar had niet durven hopen dat het nu al vruchten af zou werpen! Helemaal top :D

Een maar aan het hele verhaal: mijn grootste valkuil ligt meteen open en bloot op de loer… ik vind alles leuk! Zie overal ideeën, zit vol plannen en ben meteen enthousiast. Neem zoveel mogelijk dingen aan en ga ondertussen door met actief netwerken en aquireren.

Alleen nog even kijken hoe ik ook alweer 36 uur in één dag kan stoppen…

 Kus,

10 Reacties

  1. … trots…

  2. bijzonder @ mars

    ..glunder..

  3. Een vliegende start!!! :)

  4. LOL

    ik zie jou en mars al zitten, twee aan twee, zelfde kamer… maar communiceren via logjes! Hahahaha!

    Meid, ik vind het allemachtig prachtig. je bent een kanjer! en tussendoor vind je ook nog de tijd om mij wat goede woorden in te fluisteren. Heel fijn. Ik ben nu weer zoveel lichter, mijn humeur is erg opgeklaard. wij spreken elkander snel. KUS,
    oh en nee, 36 uur in een dag, dat hoort niet.

  5. Heel mooi… maar niet teveel hooi op die vork. Zou zonde zijn als de trein niet meer rijdt.
    Fijn weekend!

  6. Oh ik zie sneeeeeeuw , jaaa! (was mijn eerste reactie!)

    en hé, gaat goed daar he? ga zo door! straks lekker weekend? Fijn weekend!

  7. Zolang de weekenden maar ‘heilig’ blijven ..zo’n zondagmorgen met de krant in bed, ruzieën over de bijlage, broodjes en koffie erbij …hmm honey????

    Fijn weekend (ik gaaaaaaaaa voor de zondagmorgen)

  8. Een beter begin kan je je bijna niet wensen toch! Alleen zou ik wel oppassen met die 36uur in een dag.. heb ik ook eens geprobeerd, vrij recent en twas geen succes ;)
    kus!

  9. Briljant begin!! Je mag met recht trots zijn en dat niet alleen: wéten dat je dit helemáál ZELF voor elkaar hebt.. Jij roels!!

    Zou je me overigens een mailtje willen sturen? Er is een e-mail rondgegaan over een strandwandeling, maar ik ken jouw adres niet!

  10. Met zo’n berg werk voor de deur kom je er meteen lekker in – en je zult zien dat je er waarschijnlijk nog sneller doorheen bent dan verwacht, ook!
    Het gaat je echt wel lukken!

    PS thanks.. Ik zit nu voor de rest van het weekend met een liedje van Skik in m’n kop… :-/ ;-p Ik ga als een speer, ik ga als een rakeeeeeeeeet, ik ga als de brandweeeeer! ;-D

Geef een reactie

