Buus

buus1.jpg

Even kijken of de foto’s het nu doen!

7 Reacties

  1. jaaa! check! maar wel heel klein..

  2. Ja hoor, ik zie Buus! Hij is alleen een beetje gekrompen. Stop ‘m dan ook niet in de droger, Tica!

  3. Ja hoor, die doet het. Je kan in wordpress ergens een vinkje aanklikken waarmee je de plaatjes groter en kleiner kan maken. Maar ehm.. waar? Ff zoeken.

    En jeuh, een wp blog, kan ik tenminste reageren, itt dat stomme bnn!

  4. En damn, toch weer mislukt. Met bnn lukte het me nooit te reageren, nu vergeet ik mijn emailadres in te vullen :S.

    Leuke nieuwe site! Volgens mij zit er ergens in je profiel bij wp een “vinkje” wat je aan moet kruisen, dan kan je de grootte van plaatjes wijzigen. Maar waar?

  5. Werkt prima!

  6. Ik zie alles :-) maaruh nu moet ik wéér het adres aanpassen … tjonge

  7. @ Nance

    We moeten je natuurlijk wel een beetje bezig houden.. met al die vrije dagen tot dinsdag! ;)

Geef een reactie

