Dankbaar

Wat ben ik toch een bofkont. Zit ik hier in mijn heerlijke huis achter mijn eigen laptop. Een planning naast me liggen (vandaag vooral ‘inwerken’), verse pot thee.

Gisteren was er al een grote bos bloemen toen ik thuis kwam van manlief. Er zijn kaarten, sms-jes, mailtjes, reacties op mijn log en telefoontjes met lieve woorden en bemoedigende teksten. Lieve mensen die me vertellen dat ik ‘dapper’ ben en dat ik het helemaal ga maken.

 Zoveel vertrouwen.. dat vijzelt mijn eigen vertrouwen ook nog iets op (en dat zat gelukkig ook al wel goed hoor, moet oppassen dat ik niet te arrogant wordt, haha).  Maar ik ben vooral heel dankbaar voor al die mensen om mij heen!

En nu.. ga ik aan het werk!

 Kus,

 PS> ik weet nog niet hoe ik beelden toe moet voegen, dus tot ik de tijd en rust vind om dat uit te zoeken, moeten jullie het even zonder plaatjes doen..

18 Reacties

  1. ach.. die plaatjes komen wel.. werkse!!!
    kus!

  2. Wauw, mooi blog hoor Cath! Werkse ;D

  3. Ziet er mooi uit hier!
    Succes op je eerste nieuwe werkdag :)

  4. Ziet er mooi uit hier!
    En succes op je eerste nieuwe werkdag!

  5. Wow, wat een mooie nieuwe log! Ik ga je linkje veranderen.

    Oja, dat nummer van Madonna: het is natuurlijk geen toeval dat je dat niet moest horen :-D

  6. Kan niet anders antwoorden dan… werkze! En maak er een succes van!
    Log ziet er goed uit, eindelijk verlost van fuuuuck :)

  7. En vanavond…zagen, vijlen, solderen of misschien eerst maar eens bedenken wat je wil maken? Of heb je al wat ontworpen? Ik ben benieuwd en heb zin in vanavond!

  8. ehh… tja…?!

  9. (je moet even tegen san zeggen dat jij ook wel een van mijn steentjes mag gebruiken vanavond bij het knutselen ;) )
    xx

  10. @ Nelis: ik zal ze vanavond meenemen voor Tica!

  11. En went het gevoel van vrijheid al een beetje.
    Ik heb nog geen dag spijt gehad dat ik destijds voor mezelf ben begonnen ook al heb ik echt zo m’n ups en downs.
    Heel veel succes ennuh als je nog eens een fotograaf nodig hebt voor het een of het ander :-)

    ps.
    Leuk ingericht, je log….

  12. Super, super, super………Ik word meteen jaloers (slechte eigenschap, I know)
    Veel succes hier op je nieuwe plekje! Ik kom je zeker vaker bezoeken!

  13. :D

    Geweldig zeg, ik ben heel erg blij voor jou! Heel veel succes, jíj kan het zekerste weten wel! Geniet hiervan, en óók van je supermooie nieuwe blog! Ga nu meteen de url aanpassen..

  14. Zonder die plaatjes ziet er er ook al gaaf uit. Ik zal gelijk alles aanpassen. Veel succes hiero.

  15. Leuke avond gehad? Vast wel. Je teksten hebben helemaal geen plaatjes nodig, dus maak je daar maar niet druk om. Voorlopig genoeg te doen neem ik aan?

  16. Het lijkt mij ook wel wat, in ruitjespyama naar nijn werk :-)

Geef een reactie

