I am ready to JUMP!

Daar zat ik dan, met een grote smile in de auto op de terugweg naar huis. Wat een last van mijn schouders en wat een heerlijke adrenaline in mijn lijf. Vanaf nu ben ik zelfstandig ondernemer! Terwijl ik nog eens diep ademhaalde en mijn glimlach nog iets breder werd, startte Ruud de Wild het nieuwe nummer van Madonna in: 

There’s only so much you can learn in one place
The more that I wait, the more time that I wasteI haven’t got much time to waste, it’s time to make my way
I’m not afraid of what I’ll face, but I’m afraid to stay
I’m going down my own road and I can make it alone
I’ll work and I’ll fight, Till I find a place of my own

Are you ready to jump?
Get ready to jump
Don’t ever look back, oh baby,
Yes, I’m ready to jump
Just take my hands
Get ready to jump

.
Als dat geen goed teken is.. Heerlijk!

Kus,

6 Reacties

  1. Alweer een verhuizing! Maar wel naar een heel mooi plekje vind ik. Ziet er goed uit :) Jumpze!

  2. Wat een chic log! Mooi hoor! Veel plezier hier!

  3. Wow dit is wel ff wat anders!! Hippe log hoor!!
    Veel logplezier hier!

  4. Gefeliciteerd, all new things. Enjoy!!!

  5. jee, lang leve de voorzienigheid! mooi, zo’n lied op de terugweg, ofwel de heenreis;-)

    YOU GO GIRL! mooi log, heerlijke kleuren en vormen.
    KUS

  6. dat noem ik een goed begin.. dat zelfs ruud er rekening mee houd ;)
    x

Geef een reactie

